Strategie

Diferenţiere prin inovaţii de service şi tehnologice

La Konecranes, ne angajăm să oferim un service excelent, proactiv şi să nu ne dezamăgim niciodată clienţii – fiind întotdeauna acolo unde clienţii au nevoie de noi. Pentru a ne asigura de aceasta, credem în importanţa dezvoltării continue a ofertei noastre de service şi a îmbunătăţirii suplimentare a experienţei clientului.
Celelalte elemente de diferenţiere cheie sunt tehnologia şi inovaţia. Am mărit continuu volumul investiţiilor în R&D (cercetare-dezvoltare). Siguranţa şi calitatea rămân priorităţi pe agenda noastră şi suntem decişi să le integrăm în fiecare aspect al modului nostru de gândire.

Lifting People

Angajaţii noştri, împreună cu experienţa şi motivarea lor, sunt esenţiale pentru succesul nostru. Acesta este motivul pentru care investim continuu în formarea şi dezvoltarea abilităţilor de conducere ale oamenilor. Cu cât oamenii noştri sunt mai capabili, cu atât serviciile şi produsele noastre vor fi mai bune.

Amprentă globală

Konecranes este decisă să devină o forţă cu un caracter dinamic şi global tot mai pronunţat în domeniul echipamentelor de ridicat. Deşi suntem deja prezenţi în peste 40 de ţări, există încă numeroase domenii unde Konecranes poate oferi mai mult, atât în ceea ce priveşte produsele, cât şi serviciile. Credem că putem realiza aceasta printr-o combinaţie de dezvoltare continuă şi achiziţii. Astfel, expansiunea rapidă pe pieţele emergente va fi esenţială.

Strategie cu canale duale

Dată fiind natura deosebit de fragmentată a pieţei pe care o deservim, ne adresăm atât utilizatorilor finali, cât şi micilor constructori independenţi de macarale şi distribuitorilor industriali. Această abordare pe două canale permite Konecranes să asigure o acoperire maximă a pieţei, realizând economii ale costurilor de producţie prin platforme de produse uniforme.

Lanţ de aprovizionare global, condus de cerere

Prezenţa noastră globală şi angajamentul de a ne deservi clienţii, indiferent de locaţia acestora, înseamnă că avem nevoie de un lanţ global de aprovizionare şi de unul care să ofere caracteristici similare pe plan mondial, pentru a ne oferi nivelul optim de scalabilitate. De asemenea, lanţul nostru de aprovizionare trebuie să fie flexibil, pentru a ne putea adapta la fluctuaţiile cererii, oferind timpi totali şi de livrare competitivi şi pentru a evita volume de inventar excesiv de mari.

Informaţii în timp real

Pentru a permite luarea unor decizii rapide şi bine informate, Konecranes crede într-un proces decizional descentralizat şi în avantajele luării deciziilor cât mai aproape de client. Asigurarea accesului la informaţii transparente şi în timp real pentru personalul nostru va fi esenţială pentru îmbunătăţirea performanţelor în acest domeniu, motiv pentru care investim în sisteme informaţionale de ultimă generaţie, care să ne ofere noi posibilităţi.